Cara Mudah Kupas Kulit Pisang

Saya pernah kongsi tips dan cara mudah untuk mengupas kulit pisang

harap sedikit info dari saya ini dapat membantu ANDA
Hari ini saya ingin kongsi satu lagi cara yang lagi praktikal sangat mudah

dan tangan kita pun tak melekat getah

Tak perlu guna minyak masak untuk elak tangan melekat getah

Cara dalam gambar tu sangat senang pasang je air paip singki tu pastu kupas kulit pisang
sambil alukan kat aliran air paip
mudah dan tangan pun tidak melekat cara ni sesuai untuk kupas kulit pisang dua ke tiga sisir ok la

Nak dapatkan 2 bekas kerepek pisang ni pun banyak dugaannya
jenis tak boleh berdiri lama so hasilnya

Dah hitam hangit macam ni ke tong sampah la jawabnya

Cara sebelum ini yang pernah saya kongsi cara mudah kupas kulit pisang
kalau bertandan tandan tu better cara lama yang kat bawah

Dalam gambar tu cara lama saya mengupas kulit pisang untuk dijadikan kerepek
cara ni sangat sesuai bagi yang ingin mengupas bertandan tandan pisang

Selamat mencuba harap bermanfaat

Allahumma Yassir Wala tu'assir
"Share this"

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *