Lirik Lagu Best

Kehilanganmu Berat Bagiku – Kangen Band

Biasalah bila perasaan saling melengkapi akan timbul kasih dan sayang tidak mahu kehilangan orang yang kita cintai.

Selama ni tak layan sangat lagu-lagu ni tapi sedap bila dengar suami rajin mainkan kat Youtube pasang kuat-kuat suruh saya dengar la tu. Nak  cakap direct segan biasalah lelaki kan egois.

saya cubalah feel dengan ”Lirik lagu Kehilangan Berat Bagiku” yang dinyanyikan oleh kumpulan Kangen Band ni.

Sampai mati pun engkau takkan ku lepaskan

Akan ku jaga seumur hidupku Beribu puisi yang ku untaikan untukmu Ingin ku selalu memiliki kamu

Jangan pernah kau sakiti aku lagi Cobalah untuk lengkapi hidupku Ku ingin menjaga dirimu Tak akan pernah ku sakiti kamu

(Ku mohon temanilah aku Jangan pernah rapuh Di sepanjang umurmu Ku mohon temanilah aku Jangan pernah rapuh Di sepanjang umurmu)

Kehilanganmu sungguh berat bagiku Hampa hidupku terasa tanpa kamu

Genggam tanganku dan jangan kau lepaskan Karna ku tak sanggup hidup tanpa cintamu

(Ku mohon temanilah aku Jangan pernah rapuh Di sepanjang umurmu

Ku mohon temanilah aku Jangan pernah rapuh Di sepanjang umurmu)

Kehilanganmu sungguh berat bagiku.

Hampa hidupku terasa tanpa kamu Genggam tanganku dan jangan kau lepaskan Karna ku tak sanggup hidup tanpa cintamu

Kehilanganmu sungguh berat bagiku Hampa hidupku terasa tanpa kamu Genggam tanganku dan jangan kau lepaskan.

P/s :- Hargailah pasangan kita yang selama ini menemani kita sepanjang susah dan senang, semasa kita sihat dan sakit dan juga semasa kita perlukan dia tetap akan berada disisi. Jangan sia-sianya kerana kita mungkin takkan ada peluang sebegini lagi.

Allahumma Yassir Wala tu'assir
"Share this"

16 thoughts on “Kehilanganmu Berat Bagiku – Kangen Band

    1. Suami saya tak tunjuk melalui perkataan, cth lap u, miss u ni memang tak la hihih. mungkin salah satu cara perhatian dia beginilah kot.

      Tapi jujurnya tak romantik mana. kadang2 jer.

        

  1. Awat nak gelak Titan, nanti hang dah Ada org rumah, boleh guna cara ni main tuju2 lagu ye. Baru ler orang rumah makin syg.

    Kalau tak tuju2 lagu pun nyanyi terus pun boleh. Kalau suara sedap la.

      

    1. kihkihhh, biasalah lelaki kan, sayang tapi segan nak tunjuk, tapi tau dia sayang.

      Kadang2 buat tak perasan je. padahal hati akak ni bunga kembang semangkuk dah hiihii.

        

  2. Sayang ni ditengah2 popularitasnya vokalis Kangen band sempat berulah dan alhasil Kangan band vakum selama satu tahun dan tidak menelurkan lagu nie..

      

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *