Info Kucing

Kucing Baka Campuran

Comel tak anak kucing ni? inilah anak kepada putih, namanya SHIRONEKO. Manalah putih ibunya pergi dah lama menghilangkan diri, Kasihan kat CICI terpaksa hidup sendiri. Asal ber4 beradik dan kini tinggal terkontang kanting seekor je.

Pakaikan rantai loceng peninggalan ibunya si putih, risau takut CICI pun hilang juga nanti.

Kucing Baka CampuranMY SHIRONEKO

CICI ini baka campuran kampung dan parsi, kalau ikutkan si cico lagi cantik tapi dah diambil orang / mati  entahlah memang tak tahu nak kata. CICI ni hidup berdikari di belakang rumah dan adakala masuk keluar rumah ikut suka hatinya.

Kucing Baka campuran yang asalnya dari kucing kampung dan parsi, jika dijual boleh mencecah ratusan ringgit sekiranya dijaga dan dipelihara dengan baik. Lihat sahaja bulunya yang kembang, kaki gemuk dan pendek dari baka bapanya iaitu dari baka parsi.

Jenis-jenis baka kucing yang banyak dipelihara sebenarnya macam-macam, kadang kita pun tak pernah tahu akan kewujudannya.

Kucing Baka Campuran

kucing comel

Inilah putih ibu CICI sekarang entahlah kemana perginya, yang tu cico abang CICI heheh, abangnya hilang seusia dalam gambar tu, kehilangan cico tak dapat dikesan entah mati ataupun di ambil orang. Banyak kenangan bersama dengan putih dari saya adopted sehinggalah saat putih melahirkan anak2nya.

Berakhirlah kisah putih dan kini digantikan dengan kisah cici.

Allahumma Yassir Wala tu'assir
"Share this"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *