Aziewan.com

Nuggets Milo

Jangan tak tahu selain Nuggets Ayam, Daging, Ketam dan Sotong, Nuggets Milo pun ada. Sedap sangat memang rajin beli makan jadikan jajan. Rasanya mestilah Milo, nama pun Nuggets Milo takkan Nestum pula kan.

Siapa pernah cuba? memang sedap, kalau saya suka budak-budak lagilah suka kan. Bukan apa sebenarnya Nuggets Milo ni mengingatkan saya masa kecil-kecil dulu, suka sangat ratah milo makan macam tu je. 

Tadi ada tengok Pengumumkan Tarikh Puasa dekat TV, tarikhnya jatuh pada hari Rabu 10/7/2013. Alhamdulillah harap dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna.

=/ Selamat Berpuasa Semua Ikhlas dari Azie

Allahumma Yassir Wala tu'assir
"Share this"

18 thoughts on “Nuggets Milo

  1. salam singgah azie.

    kebetulan izan singgah dari instagram @aggywan tadi terus ke sini.

    nugget milo ni pernah juga beli. tapi tak selalu. kalau dpt kat anak2 mmg kejap jelah abis lagi2 pulak si kembar tu…

    selamat berpuasa juga dari izan.

      

  2. Budak2 memang suka ni yang tak budak2 macam Azie pun suka sangat hiihi. Selamat Berpuasa juga Izan. Tu la suka engok gelagat si kembar tu.

      

    1. Hihii, memang tak cukup beli satu, kalau makan dengan anak-anak, bapaknya mengalah sokmo kan.

      Ni pun dok makan Nuggets Milo beli yang packet kecil je.

        

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *