Diy Items

Pin Tudung Mesra Pengguna

Masalah pin tudung cepat hilang ni biasa berlaku kat kaum hawa kan, kaum Adam ada juga ka?

mmmmm

Hari ni beli sebundle esok tinggal satu ja,

hilang pi mana pi mana pun tak tau, Ajaib sungguh lah!

Tapi bila kita tak seru coihhh ada je kat sudut sana la,

atas meja la haishhh! kadang-kadang tercucuk kaki sendiri pun pernah aaaahakkks

Ni bukan nak citer perihal kehilangan pin tudung,

tapi nak citer kami dapat selesaikan masalah yang berpunca dari pin tudung ni

Pin Tudung Cantik

Bahan utama getah gelang dan gunting je,

gunting getah gelang kecil-kecil pastu cucuk je kat pin tu

Bagi yang tak tahu boleh cuba kot la sayang kat tudung kan

Kami dah tau lama pasal letak getah ni,

tapi kami malas la nak buat tapi sejak tudung kesayangan kami tu rosak

so kami rajinkan diri cuba  juga la

Hah! Nak cucuk tang mana hang cucuk je la tak perlu risau lagi,

nak cucuk tang sini ka!, tang sana ka! up to yu beb!!.

Allahumma Yassir Wala tu'assir
"Share this"

2 thoughts on “Pin Tudung Mesra Pengguna

  1. comelnya pink tudung… tapi selalu beli pin tudung mesti hilang. yg kecik2 la suka pakai. yang besar ni letak setompok dekat bahu. ala-ala mak datin

      

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *