Resepi Jus Detoks Tembikai

IniĀ  resepi yang sebelumnya dalam tu ada tomato, carot dan anggur boleh refer Jus Detok Tomato

Kali ni buat jus detoks ganti dengan tembikai tapi tembikai tu tak tapis pun, lagi sedap dan mengeyangkan

  • Satu batang carot
  • 6 biji anggur
  • Tomato

#Tiga bahan tu blend kemudian tapis

  • Tembikai

Tembikai blend kemudian terus campur tak perlu tapis dah, gabung bahan yang ditapis dengan tembikai so rasa memang sedap sangat

Apa Khasiat Jus Detoks?

Kesan awal tak berapa nampak lagi tapi setiap pagi lepas minum memang memudahkan kita nak membuang, macam cuci perut kita buang segala toksik dalam badan

Kesan jangka panjang tak tahu lagi, tapi tengok result orang yang amalkan jus detoks ni kulit cantik, nampak ceria dan sihat

Kami ni resdung teruk, tak tahu nak pakai dan makan apa nak hilangkan jerawat dan parut kat muka tu yang rajin dok buat setiap pagi

Mana tahu lepas ni dapat kulit persis preity zinta hihihi tak mudah nak macam artis bollywood aje?

Cantik kan kulit dia, putih bersih je? pinjam gambar google satu

Allahumma Yassir Wala tu'assir
"Share this"

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *